why not take me all the way to july


Vad irriterad jag blir på mig själv.
Jag har verkligen jättemycket att göra idag.
Styrketräningsuppgiften är i stort sätt klar dock bara
några finslipningar kvar att göra.
Så nu tänkte jag vara lite duktig och skriva klart
engelskan till fredag, men icke sa nicke, jag har
glömt hälften av allt jag ska fixa idag i skåpet...
på golvet. Jag la det där bara för att jag skulle komma
ihåg att lägga i det i väskan men i min iver att äntligen
få komma hem så glömde jag såklart det.
Så jag får försöka klämma in det lite i allt som ska
göras imorgon, vilket förstör mina planer att sitta
fördjupad i samhällskunskapsboken.


oh, i only see with those eyes
that was given to me
along time ago, ago
ago, ago

Kommentarer
Postat av: Daniel Värjö

hur kan du citera en svikare, victora lämnade oss.
gör såhär istället: kolla på mig, adam och bebban från S.O.L, Robyn och Lars från Laakso när vi hjälper Lykke Li.

Postat av: Elin

Ja jag vet. Men detta betyder inte att det hon gör är dåligt. Jag tycker om Victoria... oavsett vad. Vem är du föressten? och vilka är alla andra som kommenterar?

2008-02-05 @ 21:49:36
URL: http://eelliinnn.blogg.se
Postat av: Daniel Värjö

Jag är Daniel och spelar i concretes.
Henning och Eric utgör tough alliance
Rocky Dennis är väll Jens?
Adam sjunger i S.O.L medan Marcus sjunger i Laakso.

så artister är vi allihopa. fått nog?

2008-02-06 @ 16:28:00
Postat av: Elin

haha, okej. Det där är verkligen något jag inte tror på. Och varför slösa sin dyrbara tid som artist för att kommentera just min nästan oexisterande blogg?

2008-02-06 @ 16:57:36
URL: http://eelliinnn.blogg.se
Postat av: Olof Dreijer

då ska jag medla här mellan dig och daniel.
för det första, artist eller inte - gränsen är hårfin men vi är artisterna. för det andra vi är alla människor våran tid är lika dyrbar som din, jens är i australien nu och fördriver sin. för det tredje, jag väljer att kalla oss för elit, artisteliten i sverige gillar din blog därför att den är kreativ.

2008-02-06 @ 23:21:05
Postat av: Elin

ha ha ha.. Oj så roligt det är med skojare. Nu ska jag bara ta reda på vem av alla det är som driver med mig!

2008-02-07 @ 17:17:34
URL: http://eelliinnn.blogg.se
Postat av: Daniel Värjö

varför tror du någon driver med dig?

2008-02-07 @ 18:21:50
Postat av: Elin

det är ju faktiskt ganska uppenbart?

2008-02-08 @ 10:02:15
URL: http://eelliinnn.blogg.se
Postat av: Elin

bara så du vet, vem du nu än är... så är ip-nummret densamma på alla kommentarer, och gaanska enkelt att spåra.

2008-02-08 @ 13:14:56
URL: http://eelliinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback