Yes things are different yes things have changed


Idag är det en härlig dag.
Det är härligt att vakna av fågelkvitter klockan 9 för att sedan
traska ut i solen och rasta sin 7 månaders kissnödige
lurviga vän.
Jag hoppas våren håller i sig nu.
Efter detta så gick jag in och gjorde en jättegod frukost
bestående av ägg-mc-muffins, yogurt med honung
och c-vitaminsdryck.
Nu har jag kokat mig en kanna kaffe och ska snart sätta igång
att sörpla i mig detta i min favoritmugg samtidigt som jag söker
inspiration till att skriva en spökhistoria.
Sen efter det blir det engelskaskrivande, och även historia.
Det är ju som sagt en "eget arbete dag" och jag antar att det
är lika bra att ta sig i kragen och göra dagen till vad den är
menad för.

Men sen ikväll blir det muffinsbakande och mysande
med Jonathan såklart.


image381




a problem, a problem,
another, a third,
tired of solving and fixing,
tired of talking and listening
come on
kiss me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback