älskade helg


Nu i helgen spelar Jonathan tidningscupen, det
innebär att jag, som denna sanna flickvännen jag
är, ska sitta på en träläktare, trängas med massa
folk och heja på han och hans lag när dom spelar.
Nu låter detta som att det är jobbigt, men om
sanningen ska fram så ska det bli ganska roligt.
En extra positiv sak med det hela är att jag har med
mig ett trevligt sällskap på läktarn också finns det
ju fikaförsäljning med kaffe.
Sen ikväll blir det nog bara till att mysa.
Och jag känner mig inge stressad eller någonting
med skolan nu, eftersom jag har gjort allting som
skulle göras denna vecka.
Och en annan sak, provet gick faktist ganska bra,
det är bara det att jag varje gång tror att allting ska
vara så extremt svårt...fast det egentligen inte är det.

Jag har även hittat dom perfekta glasögonen.
Ni får se bild när dom är beställda.

Kommentarer
Postat av: PERNI :D

sötis, du är bästa sällskapet! ;)
för det var väl mig du menade? höhö

2008-01-21 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback