Godnatt


Nu har jag skrivit på min bokrecension i stort sett hela
tiden enda sedan jag kom hem från skolan.
Och jag är ändå inte klar?
Jag har liksom glömt bort hur man skriver känner jag,
glömt bort hur man ska få fram bra meningar och ett
sammanhang, just nu känns allting bara rätt så rörigt.
Men det kan ju bero på att mitt huvud är ganska rörigt nu,
kanske jag kan fixa till den imorgon om det har klarnat
lite.. jag får iallafall hoppas.
Nu ligger jag i min säng och kollar på seinfeldt, har nyss
pratat med Jonathan och det känns verkligen helkonstigt
att han inte är här med mig.. Så hemskt tomt!
Tur att jag får mysa med han imorgonkväll istället, och
sen hela helgen.
Nu ska jag nog kanske ägna mig lite åt att försöka
varva ner lite, och såklart sakna lite till...

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback