Gott nytt..


Här kommer en liten sammanfattning från det gångna året..


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gjorde jag säkert, men inget specifikt som jag kan komma på..


Höll du några av dina nyårslöfen?
Njaa, skulle inte tro det då jag inte ens kommer ihåg dom!


Vilka länder besökte du?
Spanien & Finland (Åland)


Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nej faktiskt inte, känns som att jag har allt jag behöver. En underbar
pojkvän, familj, hundar och likaså underbara vänner!


Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
5 Januari


Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, födelsedagspresenter och julklappar.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag var nog glad den mesta av tiden


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Har nog inga speciella sånger direkt, utan det är väl typ all
musik som man sjöng, dansade och hoppade till på
Arvikafestivalen som kommer påminna mig om 2007!


Vilka saker saknar du mest?
Jag kommer nog heller inte sakna så mycket saker,
utan mer bara hoppas på att 2008 blir minst lika bra.


Blev du kär i år?
Jag fortsatte att vara kär, mer och mer för varje dag.


Hur många one night stands?
Inga alls

Favoritprogram på TV?
Grey's anatomy, Top model och Desperate housewives

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nja, det tror jag inte


Årets bästa film?
Madagaskar såklart, fast högt upp på listan ligger även
Eternal sunshine and off the spotless mind...

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag tror jag bara var hemma och åt tårta med vänner och släkt


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, eller inte för att klaga, men sol och värme sitter ju aldrig fel


De bästa nya människorna du träffade?
Det måste nog vara Pernilla, Janina, Anna och Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback