How to ride a skateboard


Idag har jag bara tagit det lugnt, ganska skönt
när man tänker efter. Är fortfarande ganska
slut efter matchen igår. Vi spelade oavgjort
men det var roligt ändå.
Nu ligger jag i min säng, dricker thé och har
tänt en massa ljus i hela rummet. Det som fattas
nu är bara Jonathan. Är så tomt här hemma när
han väl inte är här.
Tur jag får träffa honom imorgon när han kommer
hem iallafall.
Också är det ju skönt att jag slutar 12, och att man
ska äta på american efteråt.
Och sen efter det så blir det kaffe med Sanni.

Det är ju ganska jobbigt att man har blivit indragen
i handbollsträsket. Ligger bänkad nu och kollar
på denna minst sagt spännande match.
Nu ska jag fortsätta på min kopp thé...


image377

Kommentarer
Postat av: Adam Olenius

du är fager

2008-01-27 @ 22:45:37
Postat av: Markus Krunegård

adam, har rätt.

2008-01-27 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback