I'd prefer to be remembered as a smiling face


Idag ångrar jag mig faktiskt lite att jag inte pluggade
igår, för om det går bra på provet imorgon så blir betyget
förmodligen bra.
Jag får hoppas att min vanliga plan funkar.
Försöka tokplugga nu, och försöka minnas det till provet.
Och sen försvinner det sekunden jag går ut ur rummet
när provet är skrivet... Ja, det får nog bli så.
Men först ska jag koka en massa kaffe,
sen får jag plugg-sällskap och sen är det träning.
Sen ska nog jag och min älskade naturkunskapsbok
mysa i sängen hela natten.
Och imorgon ska jag skriva klart en bokrecension om en
bok jag inte haft tid att läsa.

Jag skriver typ bara om skolan här.
Det är ganska tragiskt egentligen.
Men det händer faktiskt inte så mycket annat.
Det kommer sen, när jag blir ledig nångång....
och kanske kan leva lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback