It's the wrong time


Tyvärr så är det måndag idag.
Och även fast måndagar brukar vara jobbiga så
är denna inte det. Visserligen har vi fått nytt schema
och dom har tagit bort våran sköna sovmorgon,
men jag får trösta mig med att Matten var inställd.
Detta innebar över tre timmars håltimme, då tyckte
franskaläraren så synd om oss att vi fick distansarbete.
Jag slutade alltså elva.
Oh ljuvliga måndag.
Ibland är du allt för bra.
Ett annat plus är också att vi inte har så mycket att plugga
än så länge. Så jag kan göra min franskauppgift,
dricka farligt mycket kaffe, kolla på tv och bara n j u t a
av att vardagar faktiskt kan vara riktigt trevliga ibland.
Ikväll är det även träning, och sen kommer min Jonathan
hem till mig.
Så varför deppa över en ny vecka?


här kommer lite bilder från helgen



Kommentarer
Postat av: PERNILLA :D

nämen elin har du vart ute och fågelskådat också? :D

2008-01-21 @ 22:14:23
Postat av: Elinpelin

självklart att jag har :)

2008-01-22 @ 09:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback