Soul Sister won't you take a ride in his car


Nu börjar jag verkligen få skol-ångest, jag har verkligen inte gjort
det jag egentligen skulle behöva göra detta lov. Kommer få en
sannerligen stressig och jobbig start på nästan termin,
men vem har jag att skylla om inte mig själv?
Det är ju inte det att jag inte vill, det är bara det att jag inte orkar.
Och när det är lov så känns det som man vill vila, umgås och
bara njuta av dagarna... så jag antar att man får hantera
stressklumpen på bästa sätt när den kommer nu såhär innan
skolan börjar på tisdag. Men jag har ju faktiskt lovat mig själv
att anstränga mig lite idag, och imorgon.
Men jag vet ju hur det brukar sluta.

Just nu är faktiskt min största prioritering att tömma min
gamla dator och föra över massa saker till min nya då jag
känner mig helt vilsen och tom utan alla mina gamla röriga
mappar med både musik och minnen.
Men innan denna jobbiga uppgift ska jag fortsätta äta min
cookie dough, lyssna på Killers och bara njuta av det lilla
som är kvar innan allvaret börjar.
Det är ju trots allt fortfarande lov...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hur var din nyår?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback