You race down the stairs in the morning


Idag var jag ovanligt tidig.. Kan ju bero på att Jonathan började
vid åtta och jag inte kunde somna om när han hade åkt.
Fast det är ju ganska skönt att inte stressa, också kan man
ju ägna sig åt lite andra saker på morgonen som man vanligen
inte har tid med... bl.a typ dansa till P3, sitta vid datorn, äta
mandariner, skriva blogg osv..
Också kan man ju även passa på att cykla till skolan i bra tid
så man slipper tokcykla och nästan bli svettig.
Funderar på om jag kanske tillochmed ska åka tjugo över,
även fast jag börjar kvart i. Det är nog en ganska bra idé
då jag vanligen brukar fundera på att åka kring halv,
och då är jag inte ute vid cykeln förens tjugo i.
Men först ska jag dricka upp mitt bubbelvatten och kanske
försöka fixa till fågelboet lite, även fast jag vet att det ser ut
likadant som när jag vaknade när jag kommer fram till skolan.

justia, jag har äntligen fått in lite av mina saker från
den gamla datorn in i den nya nu, äntligen.
Fast det är mest bilder, sorgligt nog ingen musik.

Efter skolan kommer det bara bli till att plugga, sen på kvällen
blir det nog så att jag trampar hem till Jonathan och tillbringar
natten där..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback