när alla löften klingar falskt


Även fast vädret inte är det bästa så har dock början av
sommarlovet visat sig vara bra.
Jag har egentligen inte hunnit reagera på lovet ännu
då det har skett saker hela tiden....
Firat mamma, 50 år (!)
Varit på 40 års kalas
Firat midsommar
Kollat på oändligt många fotbollsmatcher
Jobbat
Varit i Åmot

På torsdag så far jag till stockholm på äventyr,
dagarna innan detta kommer mest kretsa runt
jobb och förberedelser.
Sen kommer helgen, och även den kommer
att innehålla jobb.

Efter förberedelser och sådant så far vi äntligen
till arvika (!) på onsdag nästa vecka.
Pepp


Funderar på om jag ska göra något långt inlägg
med bilder från alla firanden, får hoppas jag hinner
det innan arvika bara. Annars får allt komma på samma
gång. Kan dock bjuda på en bild på en väldigt
gosig hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback