Into eternity

Kollar på meningslösa youtube-klipp av mina absoluta
favoritfilmer. Väldigt givande när man egentligen är
tvungen att plugga, men vad gör det när det är en sån
fin lördag.
Den fina lördagskvällen ska spenderas hemma hos
min bror. Där blir det mat, massa mysande och såklart
melodijippo. Inte för att jag tycker om det, utan mer för
att jag hoppas på att Sverige krossar Carola när dom inte
kunde behaga sig att krossa Pirelli. För om det är något jag
avskyr, så är det just dom.

Nu ska jag ta och avsmaka mors goda pannkakor, sedan
gräva i gaderoben efter lite kläder. Men jag kan bjuda
på ett klipp från min absoluta favoritfilm just nu.

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
(musikvideo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback