It's your day!


Idag fyller min älskade far 52 år!
Detta har firats med paket, blommor och kinamat.
Efterrätten bestående av friterad banan och glass
var dock godast, hundarna instämmer på detta.

Skoldagen idag var skön. Fredagarna är verkligen
förträffliga då vi börjar åtta och slutar tolv.
Förmiddagen spenderades inne i gävle med
Pernilla, där inhandlades det allt från paket till
världens finaste klackskor (enligt mig), det enda
negativa är bara att jag får ont av dom, måste nog
gå in dom först för dom är lite hård i hälen.
Iallafall så är jag pank nu.
Känns lite hårt då det nyss kändes som om jag
hade pengar så det flödade över.
Men jag hoppas på en ökning imorgon.

Nu ska jag fortsätta umgås med familjen och
kolla på tv, kanske använda en ansiktsmask av
lera som jag köpte idag. 
Sen kommer Jonathan hem från sin match i gävle.

oh yeah friday

Kommentarer
Postat av: gissa? ............................................... / det börjar på P och slutar på A

men du sa ju att skorna var jättesköna? pucko :D

2008-03-08 @ 12:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback