Jag kommer inte höra av mig igen


Det är redan tisdag och det innebär att det inte är så
överdrivet lång tid kvar tills att man ska till skolan igen.
Eller det kanske är långt kvar, men det känns inte så.
Jag har så mycket saker jag skulle behöva göra innan
skolan börjar, men mina instinkter vill annat, som att
bara ligga i sängen hela dagen och mysa med Jonathan.
Och en sak skrämmer mig, jag har blivit så extremt lat
och trött, jag förstår inte vad det är som händer.
Kanske dags att börja äta vitaminer av något slag?
Men iallafall det jag vill säga med detta är att jag är väldigt
duktig på att skjuta upp saker, mer än vanligt just detta lov.
Men jag ska nog inte behöva oroa mig i onödan.
Kanske jag kan vara lite duktig idag, och iallafall göra
någonting av det jag behöver göra, men bara kanske.

Du rinner bort, snabbare än sand.
Tragiskt nog behöver jag dig mer än
vad du någonsin har behövt mig

Kommentarer
Postat av: Johanna

du jag gör samma sak jämt!!
alltid sista minuten med allt:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback