Torsdag


Idag började vi klockan ett.
Var verkligen konstigt att kunna gå upp vid elva
och sätta sig framför teven och kunna ta det lugnt
och äta frukost.
När jag väl kom till skolan så hade vi geografi,
genomgång i 25 minuter sen så fick vi göra hur vi
ville. Efter detta så trampade jag iväg till bessemer
i regnet för att ha matlagning.
Vi lagade hemmagjorda pommes, kebabkött, sallad,
dressing, baguetter (moi), vitlökssmör (moi) och såklart
efterrätt bestående av frukt, glass, grädde och maräng.
Sen hade även två av pojkarna gjort underbart goda
chokladmuffins med nougatfyllning.
Efter matlagningen så åkte jag hem mätt och belåten
och sedan var det dags för träning.
Nu har jag ätit fruktsallad och kollar på gordon's kitchen
nightmares.
Imorgon är det äntligen helg.
Det innebär jonathanmys.


Kommentarer
Postat av: lovisa

lille kusin nu var det längesen vi sågs. Ha det fint!

Postat av: Carro

smarrigt värre med efterrätten :)

2008-03-16 @ 10:07:41
URL: http://metrobloggen.se/qarolajn
Postat av: Johanna

efterrätten va så jäklasn god:)
men kebaben var ju inte så väldigt god ;)höh

2008-03-18 @ 15:24:01
URL: http://bajsstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback