You know I love you endlessly, this is not about that at all.


Det var längesedan jag publicerade en lista här i bloggen.
Kanske dags för något sådant.
Hittade dock ingen som kändes vidare lockande och speciellt
intressant, så det får helt enkelt bli den kanske mest vardagliga
och vanliga som jag kunde spåra upp.
Har nog dessutom publicerat liknande förut.

Dagens händelse: Skola, geometriplugg, träning
Dagens tråkigaste: Snö den 17 mars och även mittenordet ovan
Dagens mysigaste: Vakna med Jonathan. Sen även somna med
honom ikväll.
Dagens godis: Tyvärr inget.
Dagens köp: Ingenting ännu
Dagens vill ha: Oj, listan blir lång. Men en fläskig gaderob skulle
passa utmärkt.
Dagens puss: Av Jonathan imorse innan jag gick till skolan
Dagens roligaste: Olyckligtvis nog teven
Dagens jobbigaste: Geometri
Dagens ångest: Massa saker som behöver göras, som skjuts upp.

Nu ska jag antagligen fortsätta försöka förstå matte.
Kanske bli lite smartare och kunna belöna mig med en promenad
ner till Enen för att inhandla en mango.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback