Du svarar inte men håller med i spelad ödmjukhet


Det sker mycket saker nu.
Saker som inte kan förklaras, trevliga saker, sorgliga saker
och även jobbiga saker.
Skolan hamnar inom kategorin jobbig just nu.
Vi får helt enkelt trösta oss med att om två veckor kan jag tänka
-sommarlov.

Idag ska jag ägna vissa personer en extra tanke,
plugga matte och träna.
Efter skolan imorgon ska jag hämta ut mina fina skor på posten,
efter det ska jag sätta mig på bussen till jobbet.

Morsdag har det varit också, vi firade min underbara mamma
med grillning i kvällssolen. Om jag hinner så kanske bilder
från detta kommer att dyka upp.

Föressten, Arvikabiljetterna som låg i min postlåda idag när jag
kom hem från skolan hamnar inom kategorin trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback