Hallå! Är du där? Är du kvar? Hallå! Finns det nånting kvar?

Dagens humör: Helt ok, förutom provet imorgon som stör mig
Dagens mående: Bra förutom träningsvärk
Dagens borde: Förbereda mig bättre inför geografiprovet
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Maskara
Dagens klädsel: Just nu myskläder, kvällen kommer att fortsätta i samma tecken
Dagens planer: Kvällen kommer handla om teve, sen godnatt
Dagens materiella vill ha: Arvikabiljetten i min hand (får vänta till söndag dock)
Dagens längtan: Värme, sol och sommarlov
Dagens fundering: Hur jag kan vara så korkad att starta pluggandet dagen innan provet
Dagens beroende: Kaffe
Dagens tråkigaste: Allt som är kvar att göra i skolan
Dagens tidning: Cosmopolitan
Dagens låt: Markus Krunegård - Stjärnfallet

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej elin:)

Postat av: Lovisa

så du ska inte på P&L? :) Kram!

2008-05-22 @ 17:25:54
URL: http://littlemisslovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback