Jag ser dom klättra i träden för att se mer av världen.


Dom lediga dagarna har nu passerat och nu är det dags
för att kämpa sig upp till skolan igen. Tur dom 38
dagarna som är kvar kommer försvinna rätt så fort.
Just nu denna måndag så ägnar jag mig åt att ha håltimme
och tänka på dagarna som varit. På morgonen hade
vi svenska och efter det så blev det brännboll.
Eftermiddagen kommer ägnas åt att skriva nationellt
prov i Franska, detta kommer inte gå bra då det känns
som om jag tappat all min kunskap på vägen.
Tur jag har matteprov efteråt, till och med det känns
mycket mer lockande även fast det verkligen inte är min
starka sida.
Efter skolan kallar jobbet, och där blir jag nog till tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback