Nu är blanka nätter, blåa dagar blott billiga bevis att man blir äldre.


Solen lyser, det är varmt och jag kan äntligen använda mina
nya sandaler utan att frysa om fötterna. Dagar som dessa
önskar man att man inte lämnat in jobbschemat. Jag får helt
enkelt påminna mig om att det är pengar det handlar om
när alla sura-solälskande kunder blir arg för att jag ringer och
stör dom.
Idag slutade vi jätte tidigt för att hela min klass bestämde sig
för att inte närvara på den sista lektionen.
Förmiddagen har jag spenderat i trädgården med mor och
hundarna, far min kom hem på lunch och tog även bort
den stora gungställningen på gården med traktorn.

Ikväll får jag äntligen mysa med mitt hjärta!!


image415
En av de två hål som gungställningen lämnade efter sig.
image416
Sambal
image417
Tass
image418
image419
Sandaler
image420
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!
händer det något skojj idag :)
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 13:46:23
Postat av: Anonym

söt hund förredten
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 14:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback