Scotland the Brave


Denna helg har mest bestått av jobbande, dom få stunderna
då jag inte har jobbat har jag tillbringat tillsammans med Jonathan.
Idag var jag ledig så då passade vi på att sova ut, efter det och en
god frukost så har vi båda bosatt oss vid en varsin dator för att göra
klart lite skolarbeten.
Veckan kommer bli full av stress och saker att göra, kommer nog
faktiskt inte kunna koppla av en sekund. Tror jag måste skriva till i
mitt schema att inte glömma bort att sova, det vore ju tragiskt.
Jag hoppas dock att schemat jag skrivit ser värre ut än det är,
och att jag faktiskt kommer kunna vila nån minut ibland och även
få min behövande nattsömn. Tur det iallafall snart är lov!

Nu ska jag fortsätta skriva om Skottlands kultur, sen blir det mys
och tvtittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback