To make you see, how important it is for me

Denna helg har handlat om mycket vila, det har också verkligen varit nödvändigt efter
denna minst sagt stressiga vecka. Imorgon blir det dock lika mycket stress igen,
men det kommer ju fler helger och snart även ett väldigt efterlängtat jullov.
Idag har jag varit hundvakt till nio små valpar hela morgonen, detta resulterade i att jag
till slut av trötthet somnade i valphagen omringad av dom alla när dom äntligen somnat.
Min vila blev tyvärr inte långvarig då dom vaknade bara några minuter efter och hade bestämt
sig för att börja bita mig igen.
Nu ska jag fortsätta mysa med pojkvännen, sen ikväll väntas det god mat med familjen.




Kommentarer
Postat av: your love!

men gud vilka söta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback