Le week-end


Idag hade våran klass turen att ha två lektioner
inställda, detta innebar att vi slutade halv ett
istället för klockan tre.
Jag bestämde mig för att utnyttja detta till fullo
och cyklade direkt hem för att koka kaffe och ta
tag i lite skolarbete. Jag brukar vanligtvis skjuta
upp allt detta till söndagen, men det brukar dock
resultera i att jag vaknar med en stor stressklump
i magen varje söndagsmorgon.
Jag måste verkligen bli bättre på att planera,
jag har ju verkligen en tendens att tro att jag har
all tid i världen.
      Ikväll har det avnjutits en vikingsallad och nu
har jag tänt ljus i mitt minst sagt kyliga rum.
Tur att en match snart går mot sitt slut och att en
förhoppningsvis varm pojkvän kommer och gör
mig sällskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback