Lov..sol..

Denna helg så är det min tur att visa att jag faktiskt kan
ta hand om både mig själv och våra hundar. Föräldrarna
mina har lämnat Sverige och har det nu gott på en båt
och ett hotell för att fira ännu en som passerat 50-strecket.
Tur är det i alla fall att jag får hjälp under helgen, och
behöver alltså inte se ut som någon som jobbar på ett
hunddagis när jag är ute och går.
Imorgon så bär de av till Sågmyra med bror, Helene och
Sofia i hopp om att göra några fynd, trots att det just nu
ekar ganska tomt i kassan. Jag får helt enkelt försöka
bortse från det faktum att slutet på denna månad inte
kommer att bjuda på mycket.


Kommentarer
Postat av: helene

Snygging!

Ja, hoppas vi gör några fynd idag. Din söta bror håller på att byta om för en prom med hundarna...Hoppas att det är jag som går med hundarna denna gång, och inte hundarna som går med mig...;) Det där med vin...Huua, nu pratar jag i gåtor. Hur som, jag å´ min kärlek kommer till er snart...kram på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback