Let me see what spring is like on Jupiter and Mars

Denna söndag spenderade jag inte i sängen hela förmiddagen
som jag vanligen gör, i stället så ringde klockan åtta och jag
steg upp för att två timmar senare åka till Hofors och spela en
träningsmatch.

Nu på eftermiddagen skulle jag verkligen behöva skriva lite
naturkunskap, men mina ögon stretar dock emot och skulle
hellre vilja blunda. Överväger om jag ska ta och sova ett tag
innan, men problemet är väl då att jag säkert inte kommer kunna
sova ikväll. 


Kommentarer
Postat av: Helene

Vad säger man...90 minuter! Det givk iaf helt ok för oss!

Kram till sötElin..

2009-03-29 @ 18:56:27
Postat av: Helene

Pinglan...du, jag och skor! Kika in på dinsko.se och kolla in ett par skor som ligger under "bestseller", det första paret...kanske nått för dej!? Tänkte iaf på dej när jag såg dem!

kram igen då..fotbollsbruttan! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback